Serviciu clienți
-
Program de lucru
Luni - Duminica
9:00 - 21:00
-
Contacte
(+373) 22 837-155 (Call center)
support@bpay.md
Întrebări frecvente despre site-ul BPay.md
Dacă doriți să aveți acces pe deplin la toate opțiunile care sunt accesibile pe site-ul Bpay.md trebuie să vă confirmați identitatea pe baza unui document. Documentul poate fi: buletinul de identitate, pașaportul biometric.
Dacă doriți să efectuați un transfer bancar în MDL trebuie sa aveți un cont identificat în sistemul BPay.md. Pentru a efectua transferul trebuie să intrați în cabinetul personal unde accesați "retrage" și alegeti serviciul "transfer bancar MD". Transferul se efectuează dupa codul IBAN direct în contul dvs. bancar.
Pentru a transmite o cerere de identificare a contului Bpay trebuie să accesați cabinetul personal a contului dvs. BPay.md unde veți urma link-ul "Eliminarea Restrictiilor" pentru a selecta o metodă ce permite identificare contului BPay.md.
În caz că nu cunoașteți parola de la contul Bpay și nu puteți gestiona contul, puteti sa resetati parola cu ajutorul email-ului care l-ați indicat la înregistrarea contului. Email-ul care l-ati indicat la înregistrare trebuie să fie confirmat.
Extragerea numerarului se efectuează la officile BPay, prin terminale Cash-Out sau ATM.
Deschide harta
Capacitatea deplină de exercițiu începe la data cînd persoana fizică devina majoră, adica la împlinirea vîrstei de 18 ani. Respectiv, persoanele care nu au împlinit vârsta de 18 ani nu pot beneficia de serviciile de plată și/sau de emiterea monedei electronice. Art. 26 alin. (1) Cod civil al Republicii Moldova (https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=122982&lang=ro)
Alimentarea portmoneelor electronice este imposibila pentru clientii anonimi. Conform procedurei interne sistemul de plata trebuie sa identifice platitorul.
Codul PIN poate fi restabilit în cabinetul personal la «Modificare PIN» unde trebuie să compuneți un cod din 6 cifre și să-l confirmați cu codul OTP care va fi expediat într-un SMS la numărul dvs. de telefon.
La momentul de față sunt probleme tehnice referitor la alimentarea contului Bpay cu ajutorul cardului bancar. Administratorii noștri lucrează la hotărîrea problemei. Pînă la rezolvarea problemei date, puteți alimenta contul Bpay cu ajutorul cardului bancar dacă dispuneți de e-Banking în banca dvs. Mai multe detalii referitor la alimentarea contului cu ajutorul aplicației e-Banking obține urmînd link-ul : https://blog.bpay.md/ro/transfer-bancar-bpay-2/
Pentru ca sa alimentati contul de peste hotare, trebuie sa intrati in cabinetul personal Bpay dupa care sa alegeti rubrica «Incarcarea contului» dupa care o sa apara lista cu serviciile prin care puteți alimenta contul. Dvs. aflîndu-vă peste hotare puteti alimenta contul prin transferurile internationale de timp Ria, transfer bancar dintr-un cont UE, Unistream, Contact, IntelExpres, Globus și Welsend. În caz că aveți un card din Marea Britanie la fel puteti alimenta contul prin serviciul «Transfer bancar din Marea Britanie».
Întrebări frecvente despre terminalele de plată MMPS
In caz că la achitarea serviciului a fost introdus greșit numărul contului sau serviciul a fost selectat incorect, trebuie ca plătitorul să se apropie la oficiul central BPay.md pentru a scrie o cerere in forma liberă. La cerere se anexează copia buletinul și bonul emis în urma operațiunii declarate în cerere. Cererea se examinează timp de 24 ore lucrătoare.
Cînd se efectueaza plata la terminalul de plata dumneavoastra pe chitanta aveti un «Invoice» stabilit de catre serviciul comunal. Din această cauză ei primesc doar suma integrală, care este indicata pe factura dvs.
In cazul in care a-ti gresit contul mereu puteti sa telefonati la serviciul clientel la numarul de telefon : +373 22 837 155
Dacă va rămas rest pe bonul de plata îl puteți folosi numai la terminalele de plata Bpay sau pe site-ul nostru official Bpay.md. Pentru mai multe detalii urmati linkul : <a href="https://blog.bpay.md/ro/modul-de-utilizare-a-restului-din-platile-efectuate-la-terminal/">https://blog.bpay.md/ro/modul-de-utilizare-a-restului-din-platile-efectuate-la-terminal/</a>
În unele cazuri este posibil ca terminalul sa ramînă fără hîrtie la printer și din această cauză nu poate elimina bonuri de plată.
În așa caz puteți telefona la serviciul support pentru a primi un bon in format electronic, sau sa primiti bonul in original de la alt terminal Bpay, dupa codul tranzactiei care il puteti solicita la serviciul support clientel.
Conform bancnotelor noi care au fost emise de banca națională, softul terminalelor de plata nu a fost reinoit la timp. In caz ca bancnota a fost perceputa gresit, mereu va puteti adresa la serviciul clientel pentru a rezolva incomoditatea creata.
Cel mai probabil ați efectuat achitarea cu un pic de întîrziere, cînd factura cu datorie era deja tipărită. În așa cazuri, pentru mai multe detalii, vă adresati direct la prestatorul de servicii.
Pentru a anula plata gresita, trebuie sa efectuati o plata corecta pe baza carea ve-ti putea amina plata incorecta. Numai decit sa lu-ati legatura cu serviciul clientel, pentru a fi posibil de aminat plata in termenul indicat de compania MPAY.
Motivele că terminalul nu a citit bancnota pot fi următoarele: bancnota era deteriorată, falsă sau a căzut alături de banda magnetica. În cazurile enumerate trebuie să luați legătura cu suportul pentru a verifica informația.